Wednesday, July 21, 2010

Faizal Tahir-Sampai Syurga




Ku membenarkan jiwaku untuk mencintaimu
Ku persembahkan hidupku untuk bersama kamu
Dan diriku untuk kamu
Belum pernah ku merasai begitu

Semua itu telah berlalu
Harapanku palsu
Dan mungkin hari yang satu
Terus ku tertunggu
Di hatiku masih kamu
Belum pernah
Ku ingin terus menunggu

(korus)
Oh...
Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingiku
Aku fahami aku bukan terbaik untuk dirimu
Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya satu hanya kamu

Ku membiarkan hatiku untuk merinduimu
Ku menghamparkan sakitku untuk tatapan kamu
Bersamamu harapanku
Hilang dalam terang yang membutakanku

Uh...
Dan segala yang ku ada
Ku berikan semua
Untuk dirimu saja
Ku mahu dirimu
Bahagia untuk selamanya
Biar sampai syurga
Aku menunggu cinta darimu
Agar ku sempurna

Namun aku tetap aku
Yang terbaik untuk diriku
Hanya satu

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingiku
Aku fahami aku bukan terbaik untuk dirimu
Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya kamu

No comments:

Post a Comment